نوشته شده توسط : hiwebex

شما می خواهید تجارت کوچک خود را راه اندازی کنید و به دلیل عدم هزینه کافی برای طراحی سایت نیاز به یک طراح سایت دارید. کمی صبر کنید. آیا تا به حال درباره Coolors، Picmonkey، یا Visme شنیده اید؟ اگر پاسختان منفی است با ما همراه شوید.

هفت ابزار در طراحی سایت مبتدی

با این هفت ابزار که به تفسیر ان می پردازیم شما می توانید در طراحی سایت، بدون نیاز به طراح سایت تجارت کوچک خود را راه اندازی کنید.

  1. Coolors؛ ساده ترین ابزار موجود برای ایجاد طرح های رنگی است. اگر شما تصمیم به طراحی سایت دارید بهتر است این کار را با پالت های رنگی آغاز کنید. البته توجه کنید بدون گرافیست انتخاب رنگ ها و تلفیق آنها کمی سخت شود.
  2. Type Genius؛ حالا که پالت رنگی تان را دارید باید فونت را تنظیم کنید، در این مورد Type Genius ابزاری است که بهترین فونت را برای شما تنظیم می کند.
  3. Pexels؛ بعد از بررسی Coolors و فونت مرحله بعدی، یافتن تصاویر است. استفاده از Pexels باعث می شود در طراحی سایت خود انتخاب عالی از تصاویر با کیفیت بالا داشته باشیم.
  4. Pickmokney ؛ ابزار عالی برای ویرایش تصاویر به صورت رایگان است. نه تنها می توانید کنتراست و میزان شفافیت تصاویر را تغییر دهید بلکه از حواشی، فیلتر ها و استیکرهای خلاقانه نیز بهره بگیرید و بدون استفاده از طراح سایت، تصاویر اصلی خلق کنید.
  5.  Canva ابزاری است برای ایجاد طرح زمینه کلی و به شما اجازه می دهد گرافیک های رسانه اجتماعی، کتاب های الکترونیکی، مجلات را طراحی کنید. این ابزار، الگوهای زیبایی ایجاد می کند و با استفاده از آن به عنوان یک طراح سایت می توانید برند خود را ارتقاء دهید.
  6. Snapseed ، به شما کمک خواهد کرد، هنگام مدیریت حساب اینستاگرام یا صفحه فیس بوک خود، صفحات پیش رو را ویرایش کنید. با این حال با استفاده از ویرایش تصاویر اینستاگرام، این اپلیکیشن به شما اجازه می دهد موارد پیشرفته تری نظیر تغییر چشم انداز، تطبیق بخش های معین تصاویر را کامل کنید.

Visme این امکان را به شما می دهد بدون دانش طراحی یا با دانش در این زمینه ایده های خود را به تصاویر، اینفوگرافی ها، نمایش و گزارش ها تبدیل کنید. با استفاده از این ابزار می توانید به عنوان یک طراح سایت محتوای بصری و الگوهای زیادی ایجاد کنید.

سفارش طراحی سایت





:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: